Nog heel even.....afscheid nemen bestaat niet! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Laura Halma - WaarBenJij.nu Nog heel even.....afscheid nemen bestaat niet! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Laura Halma - WaarBenJij.nu

Nog heel even.....afscheid nemen bestaat niet!

Door: Laura Halma

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Maart 2015 | Nederland, Nijmegen

Nou, hier begint het dan, mijn eerste verslag.

Nog 6 nachtjes slapen en dan zal ik voor 6 maanden niet meer in Nederland wonen. Ik verhuis met al mijn spulletjes naar Welwyn Garden City, England.
Als je bedenkt wat je allemaal mee wilt nemen, is alles je ineens van heel veel waard. Alle foto's, tekeningen en kaartjes.
De komende week zullen er nog vele ritjes naar de appie volgen.

Twee weken geleden begon het gedag zeggen van iedereen. Mijn klasgenoten, Paardrijden, dansen, tot over een half jaar!
Maar afgelopen vrijdag 13 maart 2015 heb ik dan toch ook echt afscheid moeten nemen van mijn lieve vriendinnen en collega's, uitstellen kon niet meer.
Lieve kaarten en kadootjes gekregen en heel veel knuffels.
Ook de doos zakdoeken mocht uit de kast. Tot in de vroege uurtjes doorgegaan, maar een avond om niet te vergeten!!

Aankomende week nog aardig wat etentjes en borrels om nog even met een aantal mensen samen te zijn. Wat ga ik iedereen missen.

Maar wat ga ik een gave tijd tegemoet. Ik zal mezelf 100% gaan inzetten. Om als 18 jarige, volwassen en met nog meer ervaring terug te komen.


kisses,

Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Vanaf 21 maart zal ik voor 6 maanden naar engeland vertrekken. Ik zal stage gaan lopen bij Brocket Hall ( www.brocket-hall.co.uk) in de bediening bij restaurant Auberge du lac. Ik zal daar veel gaan leren en meemaken. Doormiddel van deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van hoe het met mij gaat. Tot over 6 maanden! Liefs, Laura

Actief sinds 15 Maart 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 2039

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 21 September 2015

Stage Engeland - Brocket Hall / Auberge du lac

Landen bezocht: